نفوذ مقاومت لبنان به عمق رژیم صهیونیستی و ضربه به آن

پنج شنبه 26 مهر 1403 - 17:0:0
نفوذ مقاومت لبنان به عمق رژیم صهیونیستی و ضربه به آن

دکتر وسام یاسین کارشناس روابط بین الملل از بیروت در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به ضربات حزب الله به عمق رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مقاومت اسلامی در لبنان از هر راهی به رژیم جنابکار ضربه زده و مرحله بعدی نیز حمله به اماکن نظامی دشمن صهیونی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  دکتر وسام یاسین کارشناس روابط بین الملل از بیروت در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: هدف اصلی ومرحله بعدی دردسرسازی برای دشمن و در خاک دشمن است؛ حمله به اماکن نظامی و هدف قرار دادن مواضع سربازان اشغالگر یکی دیگر از دستاودرهای نبرد قهرمانانه حزب الله با اسرائیل است.

وی گفت: دشمن اسرائیلی دست به ترورهایی زد که آخرین آن شهادت سید حسن نصرالله بود؛ سپس دشمن دست به حملات بزرگی به اماکن مسکونی برای از بین بردن سلاح های حزب الله زد و پس از آن ادامه جنگ را از طریق حمله زمینی به لبنان پیگیری کرد.

بیشتــر بدانیــد:

کارشناس لبنانی: موشک های حزب الله بلای جان رژیم صهیونیستی شده است

چرا اسرائیل، در جنوب لبنان با قهرمانانی بی بدیل مواجه است؟

دکتر یاسین افزود: با همه اینها، دشمن صهیونیستی از مقاومت مجاهدین غافلگیر شد و مقاومت نیز با شلیک انبوه موشکها، خسارات هنگفتی به ارتش اشغالگر وارد کرد؛ ضربات مقاومت به تل آویو، حیفا و مناطق شمالی سرزمین های اشغالی، ارتش اشغالگر را از پا درآورد همانطور که قبلا با هدف قرار دادن کریات شمونا و صفاد دشمن را غافلگیر کرده بود.
وی تاکید کرد: در تهاجم به لبنان دو رکن مهم  را شاهد هستیم:

- اول: پایداری مقاومت در جبهه

- دوم مسأله آوارگان
دکتر یاسین با اشاره به سخنان شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب الله گفت: هدف اصلی مرحله بعدی این است که با ضربه زدن به اماکن نظامی و هدف قرار دادن مواضع اشغالگر، ضربات مهلک و جبران ناپذیری به دشمن وارد کنیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 26 مهر 1403 - 13:47:59