چگونه شهادت فرماندهان، حیاتی نو در کالبد مقاومت اسلامی دمید؟

شنبه 28 مهر 1403 - 19:0:0

دکتر رضوان قاسم، مؤسس مرکز مطالعات راهبردی بروگن و کارشناس مسائل سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به پیروزی نهایی رزمندگان مقاومت در نبرد علیه باطل، گفت: خون رهبران مقاومت، درخت تنومند مقاومت را آبیاری و راه را برای پیروزی نهایی و آزادی سرزمین فلسطین باز می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  دکتر رضوان قاسم، مؤسس مرکز مطالعات راهبردی بروگن و کارشناس مسائل سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: خون رهبران شهید راه پیروزی و آزادی سرزمین را هموار می کند. و به رزمندگان مقاومت برای ادامه مبارزه و آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغالگران انگیزه قوی می دهد.

بیشتــر بدانیــد:

نفوذ مقاومت لبنان به بانک اهداف رژیم صهیونیستی و ضربه به آن

 

وی افزود: وقتی رهبران به خاطر ایمان خود و آزادی سرزمین و مقدسات خود به میدان نبرد می آیند، یقیناً مقاومت در مسیر پیروزی قرار می گیرد. هرچند شهادت مظلومانه و ترور رهبران مقاومت، دل عاشقان مقاومت و رزمندگان را خونین کرد، اما وقتی به مسیر مقاومت اسلامی می نگریم؛ از انقلاب حسینی سرور و سالار شهیدان تا دهه فجر انقلاب، ما متوجه می شویم که این راه، مسیر پیروزی هاست.

چنانچه سید الشهدای مقاومت، شهید سید حسن نصرالله (رضی الله عنه) فرمودند: این راه در هر دو سر، پیروزی است: پیروزی شهادت و پیروزی علیه باطل. شهید سنوارهم که آرزوی شهادت داشت، به این پیروزی دست یافت.

مهمان برنامه ادامه داد: خون بر شمشیر پیروز است و رزمندگان مقاومت تا انتقام خون رهبران خود به این نبرد ادامه می دهند و بهای خون شهدای مقاومت هم آزادی فلسطین اشغالی و اماکن مقدس از اشغالگران غاصب است.

دکتر رضوان قاسم در پایان سخنان خود گفت: خون سنوار بیهوده هدر نخواهد رفت و تأثیرات زیادی بر زوال اسرائیل خواهد گذاشت، زیرا خون شهدا به ویژه رهبران راه را برای آزادی مقدسات هموار می کند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 30 مهر 1403 - 19:16:11

دسته بندی :