تقویت نیروهای آمریکا در سوریه با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی

دو شنبه 12 شهریور 1403 - 21:0:0

ارتش تروریستی آمریکا با هدف حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال تقویت پایگاه های نظامی غیرقانونی خود در شمال شرق سوریه است.

ویژه ‌ -الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، در حالی که رژیم صهیونیستی در رعب و وحشت پاسخ انتقامی ایران بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه بسر می برد، تحرکات نظامی واشنگتن در «غرب آسیا» با هدف حمایت همه جانبه  از رژیم صهیونیستی ادامه دارد .
به گفته منابع میدانی ، ده‌ها فروند هواپیمای باری و نیز کاروان‌های زمینی ارتش آمریکا درچند روز گذشته  وارد شرق سوریه شده اند و انواع سامانه‌های پدافند هوایی، موشک‌های دوربرد، رادارهای پیشرفته و تسلیحات لیزری نیز برای مقابله با پهپادها در پایگاههای آمریکا مستقر شده اند.
همچنین پانزده فروند بالگرد جنگی آپاچی برای انجام حملات تهاجمی دراین پایگاه ها استقرار یافته اند.
آمریکا که در پشت هر جنگ، هرج و مرج و درگیری درمنطقه  غرب آسیا حضوردارد،  گویا از میزان حمایت دفاعی خود از رژیم صهیونیستی راضی نیست و در این بخش تقویت هایی صورت داده است.
آمریکا با استقرار سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از یک سو و  تقویت زرادخانه نظامی پایگاه‌های خود در شرق سوریه از سوی دیگر، برای مقابله با تحرکات ضد نیروهای آمریکایی در منطقه تلاش می کند و در این مسیر به  درگیری های احتمالی نیروهای به اصطلاح دمکراتیک سوریه (اس. دی. اف) و دولت سوریه هم توجه دارد.
اخیرا قبایل شرق سوریه خواستار خروج گروههای تروریستی مورد حمایت آمریکا و خروج فوری نظامیان اشغالگر آمریکایی از سوریه شده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 12 شهریور 1403 - 14:9:45