عملیات ارتش یمن در دریای سرخ سرعت بیشتری خواهد یافت

دو شنبه 12 شهریور 1403 - 19:0:0

یک روزنامه نگار تاکید کرد عملیات رزمندگان یمنی ضد کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ  سرعت بیشتری خواهد یافت و این نه تنها به زیان رژیم اشغالگر است بلکه اقتصاد کشورهای حامی رژیم اشغالگر قدس را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ویژه ‌ -الکوثر دکتر «ابراهیم العبیدی» فعال رسانه ای و سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه » شبکه الکوثر تصریح کرد: عملیات یمنی ها علیه کشتی های حامی رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم اسرائیل ضد ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی افزود: درحالی که کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به شیوه های مختلف سعی در کمک به رژیم اشغالگر دارند اما یمنی ها با توکل به خداوند و نیز رهبری و تدبیر فرمانده عبدالملک بدرالدین الحوثی همه اقدامات مذبوحانه آنها را به چالش کشیده اند و رهبر جنبش انصارالله تاکید کرده است عملیات یمن ضد کشتی ها و اشغالگران تا متوقف نشدن جنگ غزه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
دکتر العبیدی درادامه گفت: رزمندگان یمنی با عملیات خود در دریای سرخ توانستند خسارات هنگفتی را به کشورهای حامی جنایات  رژیم صهیونیستی وارد کنند و  کشورهای منافق عربی را هم که سعی در کمک رسانی زمینی به رژیم اسرائیل داشتند رسوا کردند.
با حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که عازم بندر ایلات هستند، فشار اقتصادی شدیدی متوجه تل آویو شد اما برخی کشورهای عربی منطقه  تلاش کردند برای کاهش فشار اقتصادی از مسیر زمینی به اسرائیل کمک کنند که با پاسخ انصارالله مواجه شدند .
به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره همه جانبه مردم، انصارالله یمن اعلام کرد تا زمانیکه اسرائیل مانع از ورود کمکهای بشردوستانه به مردم غزه شود کشتیهای تجاری که عازم بنادر این رژیم هستند را در دریای سرخ هدف حمله قرار خواهد داد. یمنی‌ها تا کنون چندین کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف و به دهها کشتی آمریکایی و اسرائیلی حمله کردند و البته دهها کشتی دیگر نیز مجبور به تغییر مسیر و یا بازگشت به مبدا شده‌اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 12 شهریور 1403 - 13:57:32