پزشکیان: اگر مسلمانان متحد بودند اسرائیل و آمریکا جرات جسارت نداشتند

شنبه 3 شهریور 1403 - 13:38:48
پزشکیان: اگر مسلمانان متحد بودند اسرائیل و آمریکا جرات جسارت نداشتند

رئیس جمهور اسلامی ایران  با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اگر مسلمانان با هم متحد بودند اسرائیل جسارت نمی‌کرد غلطی در منطقه بکند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) در آغاز هفته دولت تصریح کرد:  اگر مسلمانان با هم متحد بودند اسرائیل جسارت می‌کرد این غلط‌ها را در این منطقه بکند؟ نه تنها آنها بلکه آمریکا و اروپا و هر قدرت دیگری آیا میتوانست از این کارها بکند؟
وی با بیان اینکه باید راه امام حسین(ره) را برویم و راه امام حسین یعنی پایبندی به حق، گفت: دشمن در حال تلاش برای ایجاد تفرقه است و در همین راستا بزرگان ما را شهید می‌کنند.
رئیس‌جمهور بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند که در جامعه تفرقه ایجاد شود، تمام تلاش آنها این است که ما با هم متحد نباشیم و ما باید کاری کنیم که فریب دشمن را نخوریم و وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم. وحدت و انسجام یعنی همه در مسیر حق و عدالت و با رهبریت مقام معظم رهبری، در چهارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه هفتم توسعه عمل کنیم.
پزشکیان با بیان اینکه ما باید بهترین و برترین باشیم، خاطرنشان کرد: بدانید که این راه با خون دل، زحمت و تلاش شبانه‌روزی به‌دست می‌آید. باید از این وضعیت بلند شویم و نگاه عقاب پیدا کنیم، همه چیز را در پهنه‌ی بال خود ببینیم و با عمق نگاه خود جامعه را به جهتی هدایت کنیم که لایق و شایسته‌ی آن هستیم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 3 شهریور 1403 - 13:33:51