هراس و وحشت صهیونیست ها از ورود یگان رضوان حزب‌الله

چهار شنبه 24 مرداد 1403 - 17:0:0

تداوم نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ حتمی و قاطع مقاومت لبنان به جنایت ترور شهیدان سردار اسماعیل هنیه و فؤاد شکر، سبب شد تا افسران ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی درباره خطر جدی ورود نیروهای رضوان حزب‌الله به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی هشدار دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر آمده است: برآوردهای اطلاعاتی از آمادگی ایران و حزب الله برای پاسخ قطعی به ترور رهبران مقاومت حکایت دارد، و این در حالی است که ارتش اشغالگر اسرائیل از ترس و وحشت در حالت آماده باش حداکثری قرار گرفته است.

در حالی که رسانه‌های عبری از ناتوانی تل‌آویو در برابر حملات کوبنده مقاومت حزب الله و ایران سخن می گویند؛ پرسش اصلی اینجاست:  آیا زمان مشخصی برای حمله می توان حدس زد؟ کانال 12 به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که شکل حمله هنوز مشخص نیست و حزب‌الله ممکن است در واکنش به ایران پیشی بگیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر پس از ارزیابی وضعیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در چارچوب ارزیابی‌های پاسخ ایران و حزب‌الله، دستور جلوگیری از رفتن کارکنان دائمی نیروی هوایی به تعطیلات به خارج از کشور را صادر کرد.

در زمینه اختلافات فزاینده بین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دشمن و یوآو گالانت، وزیر دفاع وی، گالانت پیشنهاد و توصیه کرد که نتنیاهو از جنگ با لبنان خودداری کنید و دیگر به ماجراجویی خود پایان دهد.

تحولات جبهه شمال سرزمین های اشغالی، صحنه پرتنشی از اوضاع داخلی اسرائیل را نشان می دهد، به ویژه آنکه روزنامه عبری «معاریو» نیز گزارش داد: اسرائیل روزهای گذشته شاهد تشدید تنش از سوی حزب الله در منطقه نهاریه و جنوب آن بوده است.

در همین حال، وب‌سایت عبری «والا» به نقل از یکی از افسران فرماندهی شمال نوشت: «برخلاف تصور رایج، نیروی رضوان حزب‌الله همچنان می‌تواند یک حمله سازمان‌یافته در مرز انجام دهد.

وی افزود: حزب‌الله هنوز در شهرک‌ها نفوذ نکرده است، شاید هنوز تصمیمی به این کار نگرفته است، اما هرکس گمان کند این قصد را هم ندارد، سخت در اشتباه و گمراهی است. فرض ارتش اسرائیل بر این است که حزب‌الله قادر به نفوذ و برافراشتن پرچم خود در شهرک های اسرائیلی و به آتش کشیدن ساختمان هاست و این یعنی حزب الله پیروز است... 

 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 24 مرداد 1403 - 8:24:15