انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر سیاسی حماس به چه معناست؟

جمعه 19 مرداد 1403 - 18:0:0
انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر سیاسی حماس به چه معناست؟

حسن حجازی کارشناس سیاسی و تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به انتخاب هوشمندانه «یحیی السنوار» به عنوان رئیس سیاسی حماس تأکید کرد: انتخاب سنوار نشان دهنده انسجام قوی و قدرت بالای وی در رهبری حماس است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسن حجازی کارشناس سیاسی و تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: انتخاب فرمانده مقاومت، یحیی سنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه و به عنوان رئیس سیاسی دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس پیام های مختلفی برای جبهه مقاومت و دشمن صهیونیستی خواهد داشت. این انتخاب در سطح مقاومت به این معناست که مقاومت فلسطین توانایی غلبه بر معادلات جنگ غزه را دارد و با همه چالش های رو به رو با هوشمندی و قدرت مواجهه می شوو.

این تحلیلگر سیاسی افزود: انتخاب سنوار نشان می دهد میان مقاومت انسجام قوی در سطح رهبران وجود دارد بود. به گونه ای ترور فرمانده مقاومت شهید اسماعیل هنیه نتوانست خلائی در مقاومت و پایداری مردم فلسطین و رویارویی با اشغالگران ایجاد کند. جنبش حماس با ترور رهبران خود به سمت پیشرفت و پیروزی قدم بر می دارد. 

وی ادامه داد: سنوار به عنوان رهبر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی انتخاب شد؛ فرئدی که بر اساس آمار اشغالگران، فرمانده میدانی جنگ غزه و مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی به شمار می‌رود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 19 مرداد 1403 - 16:36:13