اتحاد مقاومت بعد از ترور رهبرانش بیشتر می شود

دو شنبه 15 مرداد 1403 - 17:0:0

یک پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی با محکوم کردن ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران بدست رژیم صهیونیستی گفت: هدف قرار دادن نمادها، رهبران و قهرمانان، عرصه مقاومت را متحدتر کرده است.

ویژه ‌- الکوثر: پروفسور«قاضی اللامی» کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با برنامه «عراق الغد» شبکه الکوثر با اشاره به ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فؤاد شکر» ، گفت: اشغالگران صهیونیست پس از ناکامی در مقابله رودررو با رزمندگان مقاومت، به ترور متوسل شدند.
وی ادامه داد: شهید «اسماعیل هنیه» توانست مشکلات فراوانی برای دشمن صهیونیستی به وجود آورد و رژیم  اشغالگر دیگر چاره ای جز ترور مستقیم او نداشت .
قاضی اللامی گفت: رژیم صهیونیستی چون در میادین نبرد نمی تواند با رزمندگان مقاومت رودررو شود و آنها را شکست دهد،  به ترور فرماندهان و نمادهای آنها روی آورده است تا شاید بر شکست های خود سرپوشی بگذارد.
این پژوهشگرعراقی خاطر نشان کرد: ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» و «فواد شکر» و همچنین هدف قرار دادن مقر حشد الشعبی در شمال استان بابل گواه این است که این نمادها و گروهها مایه آزار و نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده‌اند، اما آنها فراموش کرده‌اند که این حملات بیشتر مقاومت را متحد تر می‌کند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی براین باور بود که مقاومت پس از این همه حملات تضعیف خواهد شد اما پاسخ خود را در مراسم تشییع پیکر شهید هنیه در ایران دریافت کرد و دید که چگونه گروه های مقاومت وفاداری خود را به آرمان های مقاومت اعلام کردند.
این کارشناس مسائل غرب آسیا درپایان تاکید کرد: پیام شهید «اسماعیل هنیه» به رژیم اشغالگر صهیونیستی رسید و  این رژیم دریافت که خط مقاومت همچنان ادامه دارد و راه مبارزه با استکبار به پیش خواهد رفت .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 15 مرداد 1403 - 13:30:58