اعتراف دشمن صهیونیستی به قدرت بازدارندگی حزب الله

یک شنبه 17 تیر 1403 - 14:0:0

به گزارش گزارشگر الکوثر از لبنان، اشغالگر به خوبی اهداف استراتژیک مقاومت اسلامی لبنان را می شناسد و به قدرت بازدارندگی و توان نظامی حزب الله اذعان دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به گزارش گزارشگر الکوثر از لبنان در برنامه «مع المراسلین» آمده است، رژیم اشغالگر قدس به توان مقاومت اسلامی در بازدارندگی و رسیدن به اهداف استراتژیک آن، اذعان دارد.

به موازات ناکامی رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف اعلام شده خود، این مذاکرات مربوط به مبادله اسرای اسرائیل با حماس و رسیدن به توافق آتش بس تعیین کننده سرنوشت جنگ غزه است.

این امر با افزایش قدرت بازدارندگی مقاومت اسلامی حزب الله و هدف قرار دادن دقیق و نقاط حساس تر پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی همراه است.

علاوه بر این، تهدیدات اسرائیل برای راه اندازی یک جنگ گسترده علیه لبنان همچنان وجود دارد. این در حالی است که روش های دیپلماتیک و مذاکرات در برای آتش بس در جبهه شمالی فلسطین اشغالی ناکام مانده است.

ناظران همچنین تأیید می کنند که رژیم صهیونیستی اطمینان دارد که هرگونه جنگ گسترده علیه لبنان برای آن فاجعه بار خواهد بود.

در مقابل اما حزب الله به مدیریت دقیق جبهه نبرد در حمایت فلسطین و مقاومت آن وکمک به مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد.

تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوقف نشود، نبرد هم در جنوب لبنان ادامه دارد و حرف آخر همیشه از آن کسی است که در عمل در میدان نبرد قدرتمند دیده می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 17 تیر 1403 - 10:47:1