چرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

جمعه 15 تیر 1403 - 19:30:0
چرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور اول از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

آقای حسن هانی زاده، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به مناظره ها و صعود دو نامزد انتخاباتی اظهار کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران، از اهمیت بیشتری نسبت به دور اول برخوردار است؛ زیرا در این دور سرنوشت 4 ساله مردم ایرانیان رقم می خورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آقای حسن هانی زاده نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر  گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران دور مهمی است، زیرا پس از یک سلسله مناظره های تعیین کننده، و پس از صعود دو نامزد به دور دوم، برگزار می رشود؛ لذا این دور از اهمیت بیشتری نسبت به دور اول برخوردار است. مردم باید تعیین کنند که این دو چگونه پروژه ها و طرح های خود را که به مردم ایران ارائه کردند؛ اجرایی می کنند.

 هانی زاده تاکید کرد: انتظار می رود دور دوم انتخابات حضور فعال تری در بین رای دهندگان ایرانی داشته باشد، حضورمردم است که باعث شد جمهوری اسلامی بتواند در صحنه های بین المللی حضور پیدا کند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند. حقوق مردم ایران، رئیس‌جمهوری که نظر و رای بیشتری به دست می‌آورد، در مقابل چالش‌ها و تهدیدهای خارجی باید بتواند به شکل مقبول تری حضور پیدا کند.

هانی زاده ادامه داد: در هفته گذشته دو مناظره داغ و موضوعات تعیین کننده، مهم و سرنوشت ساز بین کاندیداها مطرح شد وهمه مردم ایران این مناظره های داغ را دنبال کردند و این نشان دهنده میزان آزادی و گستردگی آن است. وجود رسانه‌ای رسمی و بی‌طرف که می‌خواهد به هر دو طرف فرصت ارائه و دفاع از پروژه‌ها و برنامه‌های اقتصادی، خارجی و داخلی خود را بدهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 15 تیر 1403 - 19:20:4