متحد شدن محور مقاومت و تشدید اختلافات در اسرائیل

یک شنبه 10 تیر 1403 - 11:0:0

آرامشی در مرزهای لبنان با اسرائیل وجود ندارد، اما جبهه حق روز به روز بر وحدت وقدرتش افزوده می شود به همان میزانی که دشمن باطل، دچار تفرقه و نزاع و دودستگی می گردد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش احمد محبی، خبرنگار الکوثر در برنامه «مع المراسلین» آمده است: اختلاف و تفرقه در درون تشکیلات اشغالگران قدس روز به روز بیشتر می شود این در حالی است که وحدت کلمه و قدرت جبهه های مقاومت در حال افزایش است.

هیچ آرامشی در دو سوی مرز جنوبی لبنان به چشم نمی خورد، عملیات واکنش مستقیم مقاومت اسلامی حزب الله لبنان علیه مراکز نظامی و پادگان های دشمن صهیونیستی ادامه دارد. این عملیات ها به عنوان عاملی بازدارنده برای حملات جنایتکاران صهیونیست به شهرها و روستاهای جنوبی است. اما این حزب الله است که ابتکار عمل در جنگ غزه را برعهده دارد.

تقاضای شهرک نشینان سرزمین های اشغالی برای سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو و درخواست حذف کامل وی از امور سیاسی در حال افزایش است.

از طرفی دیگر بانک اطلاعاتی حزب الله از اهداف دقیق و زرادخانه های اسرائیل که هر لحظه در کمین موشک های مقاومت قرار داد تا مورد هدف قرار گیرند؛ اختلافات عمیق داخلی را در سیاستمداران اسرائیل افزایش می دهد.

آمادگی کامل مقاومت در برابر هرگونه گسترش نبرد در جبهه جنوب، حاکی از آن است اگر دشمن صهیونیستی دست از پا خطا کند، به سختی پشیمان خواهد شد.

جبهه جنوب لبنان همچنان به عنوان یک جبهه حامی و پشتیبان، در کنار فلسطین و مردم آن، مقاومت اسلامی ایستاده و نقش بازدارندگی را برای رژیم صهیونیستی ایفا می کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 10 تیر 1403 - 9:27:15