کارشناس سوری: رژیم صهیونیستی نمی تواند از پس حزب الله لبنان برآید

جمعه 8 تیر 1403 - 18:0:0
کارشناس سوری: رژیم صهیونیستی نمی تواند از پس حزب الله لبنان برآید

غسان محمد کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» ازشبکه الکوثر با اشاره به ناتوانی ارتش رژیم اشغالگر اظهار کرد: نتانیاهو قادر به دستیابی به پیروزی که از آن صحبت می کند، نیست. نظامیان صهیونیستی نمی توانند با حزب الله لبنان مقابله کنند.

غسان محمد کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» ازشبکه الکوثر گفت: امروز مقاومت فلسطین با یک استراتژی دقیق نظامی، نبردها را مدیریت می کند و بیشتر مناطق غزه را با جنگ فرسایشی که علیه ارتش اشغالگر صهیونیستی به راه انداخته است؛ به گورستانی برای سربازان دشمن صهیونیستی تبدیل کرده است.

غسان محمد گفت: در مورد آنچه در نوار غزه در میدان غزه می گذرد،  دشمن صهیونیستی اعتراف می کند  که مقاومت فلسطین بر بیش از 80 درصد نوار غزه سیطره یافته و همه خیابان های آن را به دست گرفته است. نوار غزه به صحنه هنرنمایی مقاومت و تسلط ان بر نیروهای اشغالگر اسرائیل تبدیل خواهد شد.

غسان محمد تائید کرد: حدود دو ماه پیش دشمن صهیونیستی مدعی شد که توانسته است بر شمال و مرکز نوار غزه مسلط شود، اما درگیری ها در شمال نوار غزه همچنان ادامه دارد. درگیری های نظامی در محله شجاعیه در شرق شهر غزه، و سایر این تحولات، مویدی است بر دروغ بودن ادعای صهیونیست.  از سوی دیگر نشان می دهد مقاومت فلسطین همچنان کارت های زیادی برای رو کردن دارد و در حال تدارک غافلگیری برای دشمن است که کسی آن را محاسبه نکرده است.

وی افزود: مقاومت فلسطین امروز با یک استراتژی دقیق نظامی، نبردها را مدیریت می کند. و رژیم اشغالگر قادر به کسب پیروزی، در کوچکترین حد آن نیست، آنچه نتانیاهو و فرماندهان ارشد نظامی این رژیم به عنوان پیروزی از آن صحبت می کند پیروزی نیست که شکست کامل است. 

وی در پاسخ به این سوال که ارتش رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است، پس چه توجیهی برای این شکست ها وجود دارد؛ گفت: از سال 2006 این یکی از دروغ های سران دشمن صهیونیستی است؛ اما واقعیت های میدانی ثابت کرده این ارتش یکی از ضعیف ترین ارتش های منطقه است و مقاومت با با نیروها و تجهیزات نظامی ساده خود توانست ستون فقرات اشغالگری را بشکند و صهیونیست ها را در همه زمینه ها به زانو درآورد.


 


جمعه 8 تیر 1403 - 17:40:8