اهمیت مدیریت زمان و برنامه ریزی

پنج شنبه 7 تیر 1403 - 20:0:0
اهمیت مدیریت زمان و برنامه ریزی

دکتر سهیل اسعد پژوهشگر دینی و کارشناس مسائل اجتماعی در برنامه «حوار مفتوح» از شبکه الکوثر با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و مدیریت زمان، کفت: اهمیت استفاده بهینه از زمان به اندازه ای است که در غرب سیستمی راه اندازی شده است که در آن با توجه به سن و زمان فرد، برای او برنامه ریزی می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر سهیل اسعد پژوهشگر دینی و کارشناس مسائل اجتماعی در برنامه «حوار مفتوح» از شبکه الکوثر گفت: در غرب بسیاری از افراد برای استفاده بهینه از وقت خود، برنامه ریزی های بسیار دقیق دارند، به گونه ای که برای هر دقیقه یک برنامه دارد.

دکتر سهیل اسعد ادامه داد: در دانشگاه ها شعبه های خاصی وجود دارد که در زمینه برنامه نویسی و نحوه بهره مندی از توانمندی های انسانی در زمان به افراد کمک می کنند. این سیستم عجیب نحوه بهره مندی از زمان را با توجه به سن فرد و زمان وی تعیین می کند.ا

وی تصریح کرد: بحث استفاده از زمان و سن موضوع حساسی است زیرا زمانی که بتوانید از سن و زمان خود به درستی استفاده کنید به نتایج مطلوب و و ایده آل خود خواهید رسید.

برنامه «حوار مفتوح» مجموعه ای از سمینارهای فرهنگی است که در آن دکتر سهیل اسعد در فضایی جوان پسند، با تعدادی از جوانان تحصیل کرده و متعهد به گفتگوی آزاد می پردازد.

موضوعات این گفتگوها مسائلی همچون آزادی، عشق، سیاست، دین، مهدویت، زنان در اسلام و سایر موضوعاتی است که مورد توجه ویژه جوانان است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 7 تیر 1403 - 18:0:51

دسته بندی :