حرف باید حرف نتانیاهو باشد؛ و لاغیر!

پنج شنبه 7 تیر 1403 - 21:0:0
حرف باید حرف نتانیاهو باشد؛ و لاغیر!

مهند الضاهر، جامعه شناس و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به اوضاع نابسامان رژیم صهیونیستی و شدید اختلافات میان نتانیاهو و فرماندهان نظامی گفت: نتانیاهو امروز می خواهد در تصمیم های سیاسی اسرائیل تنها باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مهند الضاهر، جامعه شناس و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر اظهار کرد: نتانیاهو به تنهایی می خواهد برای رژیم صهیونیستی تصمیم بگیرد. و برای رهبران نظامی تعیین تکلیف کند.

وی گفت: پر واضح است که اختلافی که بین نتانیاهو از یک سو و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی از سوی دیگر درگرفته است، یکی از دلایل موفقیت و پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین است. از عملیات «طوفان الاقصی»  7 اکتبر 2023 تا کنون با وجود حملاتی که ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم ما در غزه و سایر مناطق در کرانه باختری و جنوب لبنان انجام داده است؛ نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

این کارشناس افزود: همه اینها موید این است که یک پیروزی بزرگ برای مقاومت اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد:  بنیامین نتانیاهو، رئیس دولت اشغالگر صهیونیستی گفت، «اسرائیل» یک کشور دارای ارتش است ؛ نه اینکه «اسرائیل» ارتشی برای دولت است. این به این معناست که نتانیاهو دیکتاتوری بی نظیر است که قصد دارد در  کلیه تصمیم گیری های نظامی و سیاسی خود به تنهایی تصمیم گیرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 7 تیر 1403 - 17:50:24