تاکید اسد بر ادامه مقاومت در دیدار با باقری

سه شنبه 15 خرداد 1403 - 19:12:13
تاکید اسد بر ادامه مقاومت در دیدار با باقری

رئیس جمهور سوریه در دیدار با سرپرست وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ریاست‌جمهوری سوریه روز سه‌شنبه از دیدار «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه و «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران خبر داد و اعلام کرد طرفین «درباره روابط دوجانبه میان سوریه و ایران و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین و همچنین پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مشترک گفت‌وگو کردند».

باقری که روز دوشنبه به لبنان سفر و با مقام‌های این کشور دیدار کرده بود، امروز به دمشق سفر و علاوه بر دیدار با رئیس‌جمهور سوریه، با «فیصل المقداد» وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسد در دیدار باقری تأکید کرد: مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند.

وی گفت: ملایمت موجب افزایش تجاوزات و وحشیگری اشغالگران می‌شود.

بشار اسد همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر چه به شکست در برابر استواری مقاومت نزدیکتر می‌شود، علیه ملت فلسطین خونریزتر می‌شود.

باقری نیز در این دیدار تاکید کرد روابط ایران و سوریه عمیق و راهبردی باقی خواهد ماند؛ چراکه بر اصول مستحکم و منافع مشترک و صادقانه استوار است.

وی به تلاش همیشگی ایران برای توسعه روابط دوجانبه با سوریه و سرمایه گذاری در آن برای خدمت به دو کشور از یک سو و کشورها و مردم منطقه از سوی دیگر اشاره کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 15 خرداد 1403 - 19:12:7

دسته بندی :