مراسم گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی قوای سه‌گانه

یک شنبه 6 خرداد 1403 - 22:0:0
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی قوای سه‌گانه

مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر همراهان، به‌طور مشترک از سوی هیئت دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و با حضور اعضای هیئت دولت، مدیران ارشد اجرایی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد دستگاه قضا و سایر مقامات لشکری و کشوری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر همراهان، به میزبانی قوای سه‌گانه، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ در پی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار و تصاویر مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر همراهان در ادامه آورده می‌شود.

احمد وحیدی، در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید که به میزبانی قوای سه‌گانه در مدرسه عالی شهید مطهری در حال برگزاری است، گفت: شهید رئیسی در تمام لحظات هم خودش در مسیر خدمت به مردم بود هم انتظارش از همکارانش این بود.

شهید آیت‌الله رئیسی برای همه مسئولان موتور محرک بود، خدا را شکر یک جریان پر تلاش شکل گرفته که امیدواریم در غیاب رئیس جمهور نیز ادامه پیدا کند.

وی ضمن اشاره به اینکه فرایند‌های انتخاباتی را از امروز با دستور شروع انتخابات آغاز کردیم، ادامه داد: از روز پنجشنبه دهم خرداد ماه ثبت‌نام آغاز می‌شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 6 خرداد 1403 - 19:48:37