پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود

یک شنبه 26 فروردین 1403 - 10:30:0
پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود

رئیس مجلس گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس‌آموز بود.

به گزارش پایگاه الکوثر، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس و در نطق پیش از دستور خود در واکنش به حمله دیشب نیرو‌های مسلح ایران به مواضع رژیم صهیونیستی تصریح کرد: درود خدا بر ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید تهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

وی افزود: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس آموز بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران هر ایرانی را که دل در گرو عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد.

قالیباف تاکید کرد: اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود و در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلطی دیگر سر بزند پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

قالیباف گفت: انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش موجی از شادی و غرور را در مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته‌های ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را در مقابل اراده ملت‌ها قرار ندهند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هرگونه تهدید از منبع هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشأ تهدیدات را در پی خواهد داشت.

رئیس مجلس افزود: ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است.


یک شنبه 26 فروردین 1403 - 10:11:4

دسته بندی :
برچسب :