استعفاهای روبه افزایش در ارتش رژیم صهیونیستی

دو شنبه 14 اسفند 1402 - 21:0:0
استعفاهای روبه افزایش در ارتش رژیم صهیونیستی

تعداد زیادی از مقامات واحد "دانیل هاگاری"، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، از مقام و کار خود استعفا کرده‌اند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه 14 رژیم صهیونیستی فاش کرد که  با وجود ادامه جنگ در نوار غزه تعداد زیادی از مقامات واحد دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، از جمله نفر دوم این واحد و سایر افسران، از مقام خود استعفا کرده اند.
در میان برجسته‌ترین استعفاء دهندگان،  مرد دوم این واحد و سخنگوی ارتش برای رسانه‌های خارجی و بین‌المللی، ریچارد هکت است. سه مقام زن نیز استعفاء کرده و گفته اند که امور عملیاتی و شخصی به خوبی پیش نمی‌رود.
 شبکه 14 رژیم صهیونیستی افزوده است : روابط هاگاری سخنگوی ارتش با تعدادی از روسای سابق ستاد ارتش که وابسته به برخی احزاب سیاسی هستند، سوالات زیادی را به وجود آورده و وضعیت آشفته ای را در داخل این واحد ایجاد کرده است.
این کانال تایید کرد که تعداد افرادی که در جریان جنگ جاری در نوار غزه استعفا داده‌اند غیرعادی است.
در ماه‌های اخیر، گزارش‌های متعددی از اختلافات عمیق بین مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی، بر سر مدیریت جنگ توسط دولت و طرح آن پس از جنگ در نوار غزه، گزارش شده است.
باگذشت نزدیک به ۵ ماه از آغاز تجاوز رژیم اشغالگر علیه ملت مظلوم غزه تاکنون بیش از ۳۰ هزار فلسطینی شهید شده اند و رژیم صهیونیستی با محاصره و جلوگیری از ورود مواد غذایی و کمک های بشردوستانه شرایط را فاجعه بار تر کرده است.
درمقابل، رزمندگان مقاومت فلسطین در نبرد تمام عیار خود با ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۵۰ روز اخیر تلفات و خسارت های زیادی به این رژیم وارد کرده اند.

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 14 اسفند 1402 - 10:17:28