پیروزی رژیم صهیونیستی بر کودکان فلسطینی!

شنبه 12 اسفند 1402 - 11:30:0
پیروزی رژیم صهیونیستی بر کودکان فلسطینی!

الیف صباغ، پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی در مسائل اسرائیل در برنامه «فلسطین الصمود» با اشاره به اهمیت راهبردی محله زیتون و پیروزی مقاومت اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نیز در کشتار غیرنظامیان و کودکان و زنان فلسطینی به پیروزی های چشمگیری به دست آورده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الیف صباغ، پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی امور اسرائیل در برنامه «فلسطین الصمود» از سیمای الکوثر ضمن اشاره به اهمیت منطقه راهبردی محله زیتون گفت: دشمن صهیونیستی در قتل عام خود به پیروزی دیگری جز کشتار، ویرانی و آوارگی دست نیافته است. کشتار غیرنظامیان فلسطینی تخریب و آوارگی دستاوردهای ارتش اسرائیل است.

صباغ بیان کرد: محله زیتون از جنس مقاومت است و یکی از قوی ترین گردان های مقاومت فلسطین نیز در این محله وجود دارد. اهمیت استراتژیک این منطقه به اندازه ای است  که اگر اسرائیل محله زیتون را اشغال می کرد می توانست کنترل شهر غزه را نیر در دست گیرد. حاشیه محله زیتون، کم جمعیت است و دشمن می تواند در آن نفوذ کند، اما در محله های پرجمعیت نمی تواند پیشروی کند.

الیف صباغ افزود: دشمن تا حد امکان از سلاح های مختلف برای تخریب، کشتار و جابجایی استفاده می کند وتلاش کرد منطقه زیتون را در کنترل خود گیرد اما دلاوران و رزمندگان مقاومت با وی مقابله و دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند .

صباغ ادامه داد: گزارش‌های رسانه های غربی اعم از اسرائیلی و آمریکایی حاکی از آن است که «اسرائیل» تاکنون نه به 20 درصد تونل‌ها رسیده است، نه به یک کارخانه موشک‌سازی و نه به کارخانه تک تیرانداز در تونل‌ها رسیده است.

در واقع پیروزی‌های دشمن صهیونیستی، پیروزی بر غیرنظامیان از طریق کشتار، تخریب و آوارگی است و در حقیقت پیروزی‌های آنها صرفاً قتل‌عام‌هایی است که انجام می‌دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 12 اسفند 1402 - 17:26:21