قیام رزمندگان یمنی علیه آمریکا و انگلیس ادامه دارد

چهار شنبه 2 اسفند 1402 - 19:0:0

نیروهای مسلح یمن بار دیگر در عملیاتی ضربتی یک کشتی انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

ویژه - الکوثر: گزارش برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست، این عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن موجب شگفتی کارشناسان شد و ناظران سیاسی تاکید کردند  تعدادی از شاخص‌ها وجود دارد که عملیات اخیر یمنی ها را از عملیات‌های قبلی آنها  متمایز می‌کند.
این ناظران افزودند: این عملیات پس از هشدارهای رهبر جنبش انصارالله، علیه آمریکایی‌ها به‌ ویژه انگلیسی‌ها صورت گرفت و به آنها هشدار داد که اگر تجاوزات آنها به یمن متوقف نشود، آمار کشتی های هدف قرار گرفته آنها که شبانه روز دردریای سرخ و یمن  درحال سوختن هستند ، دو برابر خواهد شد.
به گفته کارشناسان، آخرین عملیات یمنی ها دقیقا در تایید سخنان «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، صورت گرفت.
همچنین این عملیات پیامی بود به تهدیدهای آمریکا و انگلیس که برای تحت فشار قرار دادن یمنی ها می خواهند به اصطلاح نام جنبش انصارالله را درفهرست گروههای تروریستی قرار دهند.
کارشناسان و تحلیلگران سیاسی می گویند: پاسخ رزمندگان یمنی روشن بوده است و آن اینکه، تا زمانی که نبرد برای حمایت از آرمان فلسطین، ارزش  انسانی و اخلاقی باشد، به تهدیدات و تلاش های آمریکا و متحدانش توجهی نمی کنند و از طرفی  تا زمانی که تجاوزات و محاصره غزه متوقف نشود ، رزمندگان یمنی به عملیات نظامی خود ادامه خواهند داد و هیچ فشار و تهدیدی مانع حملات آنها نیبست.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 2 اسفند 1402 - 12:12:11