آمار شهدای غزه به عدد 29212 شهید رسید

چهار شنبه 2 اسفند 1402 - 9:31:49
آمار شهدای غزه به عدد 29212 شهید رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد ارتش رژیم اسرائیل تاکنون در حملات وحشیانه و بمباران های گسترده خود 29هزار و 212 فلسطینی را به شهادت رسانده است .

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مسئولان وزارت بهداشت غزه اعلام کردند که شمار کلی تعداد مجروحان هم به ۶۹۱۷۰ نفر رسیده است.
در صد و سی و هشتمین روز از جنگ رژیم اشغالگر علیه غزه، جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به بمباران بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه می‌دهند؛ جنایات این رژیم با بمباران و محاصره مراکز پزشکی غزه افزایش یافته است.

دراین حال،  وزارت بهداشت غزه در گزارشی تاکید کرد که وضعیت مجتمع پزشکی ناصر که با اشغال آن به پادگان نظامی تبدیل شده، فاجعه بار است و جان کارکنان و بیمارانش به خطر افتاده است.
در این گزارش‌ ضمن اشاره به بازداشت پزشک بیمارستان ناصر، محمد حمید ابو موسی توسط نظامیان اشغالگر آمده است که 18 بیمار از مجتمع پزشکی به بیمارستان‌های صحرایی منتقل شدند و 118 بیمار هنوز در داخل هستند.
همچنین  مدیر بخش فوریت‌های منطقه‌ای در سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: ما در زمینه رساندن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه با بحران رو به رو هستیم.
وی افزود: می‌توان این بحران را حل کرد اما اسرائیل مایل به انجام این کار نیست.
مدیر بخش فوریت‌های منطقه‌ای در سازمان جهانی بهداشت تصریح کرد: بی گناهان در نوار غزه به دلیل نبود امکانات پزشکی و بهداشتی در حال قربانی شدن هستند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 2 اسفند 1402 - 9:29:50