آمریکا می‌خواهد شریک جرم در جنایات غزه باشد

سه شنبه 1 اسفند 1402 - 9:0:0
آمریکا می‌خواهد شریک جرم در جنایات غزه باشد

اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس گفت: دشمن درک کرده که نمی تواند هیچ دستاوردی را محقق کند؛ دولت آمریکا می‌تواند جنگ غزه را متوقف کند اما خودش در آن شریک است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس در گفتگو با شبکه العالم گفت: دشمن نمی تواند اراده مقاومت را در هم بشکند و قادر به تحقق اهدافش از جنگ نیست. دشمن نتوانست هیچ یک از اهدافش از جنگ را محقق کند.

وی افزود: دشمن درک کرده که نمی تواند هیچ دستاوردی را محقق کند و قادر نیست اسرایش نزد مقاومت را بازگرداند.تاکید کردیم که بدون تضمین نمی توان به اسرائیل اطمینان کرد.

این رهبر حماس تاکید کرد: یکی از علل تاخیر در عملیات زمینی در رفح فرسوده شدن نیروهای اسرائیلی در عملیات مقاومت است. دشمن جنگ زمینی علیه غزه را از شمال آغاز کرد با این ادعا که موشک ها از آنجا شلیک می شود.

اسامه حمدان گفت: مشکل دشمن صهیونیستی با طرح های پیشنهادی آن است که تصور می کند هر قدر مدت جنگ ادامه پیدا کند مقاومت از موضعش عدول خواهد کرد.

وی افزود: همه می دانند که تنها طرفی که می تواند به دشمن صهیونیستی فشار آورد آمریکاست که خودش نیز در تجاوز به غزه همدست است و تاکنون بیش از 80 کشتی حاوی تجهیزات آمریکایی به رژیم اسرائیل ارسال شده است.

حمدان ادامه داد: دولت آمریکا می تواند جنگ غزه را متوقف کند اما خودش در این جنایت شریک است.دولت آمریکا دریافته که ادامه جنگ به معنای خسارت بیشتر برای رژیم صهیونیستی است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 30 بهمن 1402 - 23:12:19