درگیری مسلحانه در مرز عراق/ هلاکت یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش

یک شنبه 22 بهمن 1402 - 17:0:0
درگیری مسلحانه در مرز عراق/ هلاکت یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش

معاون سیاسی و انتظامی وزارت کشور گفت: یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت و گویی، با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد، تصریح کرد: در تمامی استان‌ها نسبت به سال قبل حضور باشکوه تر مردم را شاهد بودیم و این حضور با روند افزایشی همراه بود.

به گفته وی در استان های سیستان بلوچستان، کردستان و خوزستان و سایر استان ها مردم با مشارکت بالاتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و درصد افزایش بعد از جمع بندی توسط مسئولین امر اعلام خواهد شد.

میراحمدی بیان کرد: برخلاف همه نگرانی هایی که جریان های ضد انقلاب سعی کرد بعد از حادثه تروریستی کرمان برای مردم ایجاد کنند، مردم همیشه در صحنه انقلابی بدون هیجگونه نگرانی با شکوه تر و با عظمت بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کردند که این نوید مشارکت پرشور و قابل توجه مردم در انتخابات پیش ‌رو را خواهد داشت.

وی این خبر را هم داد که در شب گذشته یک عنصر تروریستی داعش هنگام ورود از مرز عراق به داخل کشور در درگیری مسلحانه به درک واصل شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 22 بهمن 1402 - 14:1:44

دسته بندی :