رایزنی وزیر امور خارجه ایران با مقامات لبنانی/ نشانه‌های توقف جنگ در غزه

شنبه 21 بهمن 1402 - 23:0:0
رایزنی وزیر امور خارجه ایران با مقامات لبنانی/  نشانه‌های توقف جنگ در غزه

وزیر امور خارجه در نشست خبری در بیروت اظهار کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی، جنگ طلبانه است اما منطقه به سمت و امنیت حرکت می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزیر امور خارجه در نشست خبری در بیروت گفت: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی برای حمله گسترده به لبنان تعیین کننده روز پایان نتانیاهو و پایان وضعیت فعلی در منطقه خواهد بود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه ۲۱ بهمن ماه پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات لبنانی در نشست خبری در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

امیرعبداللهیان اظهار داشت: مناسبات دوجانبه ایران و لبنان در بهترین وضعیت خود در تمامی زمینه‌های مورد علاقه و مشترک قرار دارد. ما در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌ها و کمک به پیشرفت و توسعه لبنان گفت‌وگوهای مهمی را داشتیم.

وزیر خارجه در پاسخ به این سؤال که آیا نشانه‌هایی برای توقف جنگ در غزه وجود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: در خصوص مسائل منطقه‌ای دیدگاه‌های مشترکی بین ایران و لبنان وجود دارد. علیرغم علاقه‌مندی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی به استمرار جنگ اما برداشت‌ها حاکی از این است که منطقه به سمت ثبات، امنیت و راه‌حل سیاسی در حال حرکت است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 21 بهمن 1402 - 22:54:20

دسته بندی :