سیاست آمریکا بر پایه حمایت از رژیم شکست خورده صهیونیستی

یک شنبه 15 بهمن 1402 - 18:0:0
سیاست آمریکا بر پایه حمایت از رژیم شکست خورده صهیونیستی

«تحسین الحلبی» کارشناس مسائل اسرائیل در برنامه «فلسطین الصمود» از حمایت افراطی و بی منطق ایالات متحده آمریکا از رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، تحسين الحلبي در برنامه «فلسطین الصمود» گفت: سياست آمريكا منوط به اين است كه هر تصميمي كه صادر شود به نفع رژيم صهيونيستي باشد و بنابراين اگر قطعنامه هاي شوراي امنيت با منشور سازمان ملل متحد و مشروعيت بين المللي ضد این رژیم غاصب باشد، آمريكا آنها را نخواهد پذيرفت. آمریکا با دادن امتیازات فراوان خواهان توقف جنگ به نفع رژیم صهیونیستی است.

این کارشناس سوری اظهار کرد: آمریکا می خواهد تنها میانجی باشد و چمش به دهان اسرائیل است که چه زمانی با توقف جنگ موافقت کند و چه زمانی موافقت نکند، بر این اساس در مذاکراتی که در پاریس انجام شد، این آمریکا بود که خطوط کلی این پروژه را ترسیم کرد. که آتش بس موقت، تبادل اسرا و ورود کمک ها به غزه بخشی از آن است.

 الحلبی افزود: هر چیزی که آمریکا به دنبال آن است به نفع رژیم شکست خورده صهیونیست است، زیرا مقاومت ابتکار عمل حملات و عملیات های جهادی را در دست دارد. این مقاومت است که شرایط خود به اشغالگر و متحدش آمریکا برای توقف آتش و آزادی اسرای فلسطینی تحمیل می کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 15 بهمن 1402 - 17:53:48

دسته بندی :