اختلافات میان واشنگتن و تل آویو بر سر غزه/ جدایی بایدن از نتانیاهو

جمعه 29 دی 1402 - 22:0:0
اختلافات میان واشنگتن و تل آویو بر سر غزه/ جدایی بایدن از نتانیاهو

در برنامه «فلسطین الصمود» مطرح شد: آمریکایی ها بر این باورند نتانیاهو برای همیشه در قدرت نخواهد ماند. وجدایی میان بایدن و نتانیاهو حتمی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «فلسطین الصمود» آمده است: اختلافات بین واشنگتن و تل آویو به دلیل حملات مستمر به نوار غزه به اوج خود رسیده است که به جدایی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگرمنجر شده است.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو از بررسی پیشنهادهای آمریکا برای حکومت بر غزه پس از جنگ امتناع کرد که نتیجه آن پس از سفر هفته گذشته آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی مشخص شد.

مقامات آمریکایی فاش کردند که بلینکن پس از چهارمین سفر خود به غرب آسیا از آغاز عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته به واشنگتن بازگشت، این در حالی است که نتانیاهو تمام پیشنهاد و درخواست‌های دولت آمریکا را جز یک مورد را رد کرد، اینکه «اسرائیل» متعهد شود!به حزب الله لبنان حمله نکند.

از سوی دیگر اختلافات در رژیم صهیونیستی باعث شده تجاوزات به غزه ادامه یابد و دستیابی به اهداف جنگ به ویژه آزادی اسرا محقق نشود.

پس از گذشت 100 روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت بیش از 24 هزار شهید فلسطینی و بیش از 60 هزار مجروح که موجی از محکومیت های بزرگ بین المللی را به همراه داشت و با متهم شدن اسرائیل به نسل کشی و شکایت از او به داداگاه لاهه خاتمه یافت. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 29 دی 1402 - 16:48:16

دسته بندی :