ازادی اسرای صهیونیست در گرو شروط مقاومت

پنج شنبه 21 دی 1402 - 14:0:0
ازادی اسرای صهیونیست در گرو شروط مقاومت

اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: دشمن نتوانسته هیچ یک از اهداف خود را محقق کند و اسرای این رژیم جز با تحقق شروط مقاومت بازگردانده نخواهند شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد:با افتخار در برابر پایداری اسطوره‌ای مردم غزه در برابر کشتارها و جنایات روزانه اشغالگران اسرائیلی سر تعظیم فرود می‌آوریم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمدان تصریح کرد: از دلاورمردان قسام، گروهان‌های قدس و تمامی قهرمانان مقاومت فلسطین که همچنان در حال به خاک مالیدن پوزه اشغالگران اسرائیلی و مجبور کردن سران آن‌ها به پرداخت بهای جنایات خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین هستند، تمجید کرده و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.
وی افزود: دشمن صهیونیستی برای 96امین روز متوالی به جنایات وحشیانه و نسل‌کشی علیه بیش از دو میلیون فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد و برای این منظور انواع و اقسام سلاح‌ها و بمب‌های ممنوعه بین‌المللی را که همگی از طرف آمریکا برای این رژیم ارسال شده، بکار گرفته است.
اسامه حمدان خاطر نشان کرد: جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی نه تنها مردم غزه، بلکه عموم ساکنان کرانه باختری و قدس را هم از طریق محاصره شهرها و اردوگاه‌ها، بازداشت، ترور و تخریب هدفمند خانه‌ها و زیرساخت‌ها در برگرفته است.
وی تاکید کرد که دشمن به دنبال کسب تصویر پیروزی در غزه است اما سرافکنده مجبور به عقب‌نشینی از شمال غزه شد.
حمدان اظهار داشت که ترویج انتقال به مرحله سوم جنگ در غزه توسط اشغالگران تبلیغاتی دروغین و آشکار است.
وی بیان کرد که دشمن نتوانسته هیچ یک از اهداف خود را محقق کند و اسرای این رژیم جز با تحقق شروط مقاومت بازگردانده نخواهند شد.
حمدان افزود: مادامی که جنگ در غزه به طور کامل متوقف نشود، هیچ طرحی بررسی نخواهد شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 21 دی 1402 - 12:27:29

دسته بندی :