سرایا القدس: خسارت زیادی به دشمن صهیونیستی وارد کردیم

چهار شنبه 20 دی 1402 - 21:0:0
سرایا القدس: خسارت زیادی به دشمن صهیونیستی وارد کردیم

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (سرایا القدس ) تاکید کرد رزمندگان مقاومت به مبارزه شدید با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند و خسارات زیادی به آنها وارد کرده اند و نتانیاهو چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس گفت: رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند یک پهپاد جاسوسی دشمن را در آسمان منطقه خان یونس ساقط کنند و اطلاعات مهمی از آن به دست آوردند که بعدا اعلام خواهد شد.
وی افزود:  رزمندگان سرایا القدس یک گروه از نظامیان دشمن را که در داخل یک ساختمان در محور درگیری در خان یونس پنهان شده بودند از پای درآوردند که تصاویر آن نیز منتشر شده است.
سخنگوی سرایا القدس تصریح کرد: آنچه در میدان رخ می‌دهد بسیار بزرگتر از چیزی است که دوربین‌ها می‌توانند مستند کنند؛ زیرا مقاومت فلسطین به مبارزه با نیروهای اشغالگر در نوار غزه در چندین محور ادامه می‌دهد و خسارات زیادی به صفوف ارتش اسرائیل وارد کرده است.
سخنگوی نظامی جهاد اسلامی در ادامه با اشاره به ادامه حملات موشکی از غزه به سمت مواضع صهیونیست‌ها در سراسر فلسطین اشغالی تاکید کرد تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد شهرک‌نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه هرگز احساس امنیت و ثبات نخواهند داشت و نمی‌توانند به این منطقه برگردند.

وی درباره اهداف رژیم اشغالگر از حمله به نوار غزه گفت، هرکه بخواهد سلاح ما را بگیرد، جان او را می‌گیریم و هدف اعلام شده دشمن که از بین بردن مقاومت است هرگز محقق نمی‌شود؛ حتی اگر جنگ به شکل نامحدود ادامه پیدا کند.
وی افزود:  در سایه اصرار مقاومت به ادامه مبارزه با دشمن و نیز دستاوردهایی که رزمندگان مقاومت کسب کرده‌اند، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر هیچ چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر شرایط میدانی ندارد.
این مسئول جنبش جهاد اسلامی در ادامه تصریح کرد که دعوت نتانیاهو از شهرک‌نشینان برای بازگشت به شهرک‌ها سرابی بیش نیست.
سخنگوی سرایا القدس درباره وضعیت کرانه باختری که هم‌زمان با آغاز نبرد طوفان الاقصی روزانه شاهد درگیری‌های شدید بین رزمندگان و جوانان فلسطینی با نظامیان دشمن صهیونیستی است اعلام کرد، ما به همه مبارزان سرایا القدس در جنین و طولکرم و کل کرانه باختری که مقابل دشمن ایستاده و خودروهای ارتش اشغالگر را منهدم می‌کنند، درود می‌فرستیم.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 دی 1402 - 11:29:59