گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

حال و هوای کرمان بعد از انفجار تروریستی

دو شنبه 18 دی 1402 - 11:29:8

شهر کرمان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس یار همرزمش، شاهد دو انفجار تروریستی با دهها شهید بود، جنایتی که تنها از عهده شیاطین بر می آمد .

ویژه ‌ -الکوثر گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، پس از انفجارهای تروریستی - انتحاری در میان عزادارانی که برای بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت « حاج قاسم سلیمانی » و « حاج ابومهدی المهندس » ، رهبران پیروزی بر تروریسم آمده بودند، خانواده‌های زیادی به سوگ نشستند.
آمار شهدای انفجارهای تروریستی شهر کرمان ۹۰ نفر و آمار مجروحان ۲ انفجار تروریستی عصر چهارشنبه هفته گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیش از ۲۸۴ نفر اعلام شده است که هم اکنون حال برخی در بیمارستان های کرمان وخیم گزارش می شود.
غیرنظامیان بی گناهی که  تنها گناهشان عشق  به  فرمانده ای  بود  که با گروه های تروریستی از جمله داعش می جنگید. اکنون  تنها خواسته  مردم عزادار ایران  انتقام سخت از مسببان این جنایت شنیع تروریستی است .
دشمنان حاج قاسم  با انجام عملیات های تروریستی کور می خواستند از دیدار زائران با  فرمانده شهیدشان جلوگیری کنند، اما اتفاقی که افتاد  نتیجه مورد دلخواه آنها  را رقم نزد و برعکس،  مردم سراسر ایران برای ابراز همدردی در کرمان و آرامگاه شهید سلیمانی که اکنون  به نماد استواری ، شجاعت و پیروزی تبدیل شده است، حاضر شدند.
این حضور دوستداران شهید سلیمانی این پیام را به تروریستیها و حامیان جهانی انها اعلام کرد که راه مقاومت ترسیم شده توسط شهید همچنان ادامه خواهد داشت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 18 دی 1402 - 11:29:3