فرماندهان پیروزی، شهیدان «سلیمانی و المهندس» الگو و الهام بخش مقاومت

جمعه 15 دی 1402 - 15:0:0
فرماندهان پیروزی، شهیدان «سلیمانی و المهندس»  الگو و الهام بخش مقاومت

دکتر غازی اللامی پژوهشگر مسائل سیاسی با شرکت در برنامه «عراق الغد» با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، گفت: فرماندهان پیروزی، شهیدان «سلیمانی و المهندس» الگو و الهام بخش مقاومت هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر غازی اللامی در برنامه «عراق الغد» گفت: زمانی که ایالات متحده آمریکا عراق را اشغال کرد، امیدوار بود که می تواند تصمیم گیرنده سیاسی و نظامی برای عراق باشد وبرای مردم عراق خط مشی و تکلیف تعیین کند. اما انتظار نداشت فتوای جهاد کفایی مبنی بر مبارزه با گروه های تروریستی داعش از سوی مراجع عظام صادر شود.

وی افزود: داعش ساخته وپرداخته آمریکا و همیشه مورد حمایت آن بوده است، نقش آمریکا بی ثبات کردن امنیت منطقه است. اما این فرماندهان پیروزی بودند که در نبرد با داعش پیشگام شدند ونقطه عطفی را در جنگ با داعش رقم زدند.

وی ادامه داد: شهیدان «سلیمانی و المهندس» نگذاشتند مقاومت، در روند درگیری و نبرد با داعش که مورد حمایت طرف آمریکایی و با بودجه نظامی و لجستیکی است، غافلگیر شوند وهمه توطئه های آن را حنثی کردند. 

وی تصریح کرد: از این رو رزمندگان مقاومت  آنها را پدر معنوی خود می دانستند، یعنی این دو سردار شهید پدر معنوی همه رزمندگان هستند و آنان بوند که با تقویت جبهه مقاومت، داعش را نابود کردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 15 دی 1402 - 21:25:17

دسته بندی :