نقش کلیدی حاج قاسم سیلمانی در جای جای فلسطین

پنج شنبه 14 دی 1402 - 15:0:0
نقش کلیدی حاج قاسم سیلمانی در جای جای فلسطین

ابراهیم العرادی فعال سیاسی بحرینی در برنامه «فلسطین الصمود» حضور یافت ودرباره ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، کفت: اثر انگشت حاج قاسم سیلمانی را در همه جای فلسطین می توان دید. او شهید قدس و امت اسلام است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابراهیم العرادی فعال سیاسی بحرینی و مدیر دفتر ائتلاف جوانان 14 فوریه، در برنامه «فلسطین الصمود» تصریح کرد: شهادت صاحبان اصلی سرزمین فلسطین برای ما بس است. امروز این یحیی السنوار و ابوعبیده هستند که از حمایت جمهوری اسلامی سخن می گویند.  این مقاومت، این پیروزی های مستمر، این توان نظامی و دفاع به فضل شهید قاسم سلیمانی است.

وی در مورد ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: من به صراحت می گویم حاج قاسم سلیمانی را هنوز نشناختیم و نقش او در غزه هنوز نهان است و وی را در هه جای فلسطین، در خانیونس، و در رفح، در جنوب و شرق، در شجاعیه، در کرانه باختری می توان دید. نقش او در همه جا پیداست.

امروزمردم غزه و مقاومت فلسطین واحزاب و گوه های سیاسی فلسطینی، همگی از شهید قاسم سلیمانی یاد می کنند و بعد از یاد خدای متعال، یاد و نام شهید سلیمانی است. شهید سلیمانی همان کسی بود که ارزش ها و همه معانی قدرت و شجاعت را برای آرمان فلسطین تثبیت و بازگرداند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 14 دی 1402 - 20:12:43

دسته بندی :