آغاز ثبت نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی إن للمتقين مفازاً 

یک شنبه 10 دی 1402 - 12:0:0
آغاز ثبت نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی إن للمتقين مفازاً 

ثبت نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «إن للمتقين مفازاً» شبکه الکوثر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها آغاز می‌شود. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ثبت نام برای شرکت در مسابقه قرآنی مفازا 13 دی ماه همزمان با سالروز سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها آغاز می شود و تا پنجم بهمن ماه سالروز ولادت امام علی (ع) ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به نشانی www.alkawthartv.ir در این مسابقه ثبت نام کنند و سوالات خود را از طریق شماره 00989108994025  در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام برای برنامه ارسال نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید یک تلاوت صوتی به مدت دو الی سه دقیقه از یکی از مقاطع ذیل ارسال نمایند . این تلاوت به عنوان ارزیابی و تعیین سطح شرکت کننده خواهد بود.

- سوره انعام آیات 161 تا 165

- سوره اعراف آیات 143 تا 144

- سوره هود آیات 110 تا 115

اسامی 96 نفر از متقاضیان شرکت در مسابقه که بالاترین امتیاز را به دست می آورند ، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد .

تاریخ و مقطع تلاوت نفرات برگزیده مرحله اول بر اساس قرعه به ایشان ابلاغ خواهد شد و هر قاری تنها سه روز فرصت خواهد داشت تلاوت تصویری خود را ارسال نماید تا به عنوان تلاوت مرحله اول مسابقه - به صورت زنده توسط داوران بین المللی - داوری شود.

شرکت کنندگان باید هنگام ارسال تلاوت ، نام خود را به صورت کامل به همراه نام کشور و شماره تلفن ثبت کنند.

لینک ثبت نام www.alkawthartv.ir


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 10 دی 1402 - 19:43:45