مقاومت، تنها عامل بازدارنده رژیم صهیونیستی

شنبه 9 دی 1402 - 22:0:0
مقاومت، تنها عامل بازدارنده رژیم صهیونیستی

کارشناس سیاسی و نویسنده لبنانی، در گفت و گو با برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایلی که رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد، قدرت مقاومت اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر اسماعیل النجار نویسنده و پژوهشگر سیاسی لبنانی گفت: مهمترین دلیلی که توانست دشمن صهیونیستی را به عقب راند، قدرت مقاومت و تصمیم آزادانه آن است، مقاومت اسلامی دستورات خارج از کشور را املا نمی کند وخود نیرویی مستقل، قدرتمند و توانمند است. وای نشعار مقاومت است: «پیش‌ به سوی قدس، جنگ به جنگ تا پیروزی».

دکتر اسماعیل النجار افزود: سالها پیش دبیرکل حزب الله در سخنانی گفت: روزی می رسد که مردان مقاومت الجلیل را تحت کنترل خود دارند، رژیم صهیونیستی معنای این را می فهمد. 

النجار ادامه داد: به همین دلیل رژیم صهیونیستی ترجیح می دهد معادله درگیری در مرزها را ادامه دهد، و این در حالی است که حتی نتوانسته نقشه ای برای سرنگونی نوار غزه پیاده کند. پس چگونه می توانند مقاومت لبنان و حزب الله را از بین ببرند؟؟؟ 

این پژوهشگر لبنانی اضافه کرد: مقاومت را به دشمنان و توانایی هایش می شناسد؛ زمانی که مقاومت در ابتدای عملیات طوفان الاقصی هشدار داد که این عملیات در غزه می تواند سایر جبهه ها شعله ور و منطقه را وارد یک جنگ تمام عیار در منطقه  کند. و اولین کسی که این سخنان را تکذیب کرد، ایالات متحده آمریکا بود!

دکتر اسماعیل النجار در پایان سخنان خود گفت: اما ما شاهد بمباران پایگاه های آمریکایی در سوریه و عراق بودیم و در جبهه لبنان نیز نیروهای مقاومت با عملیات گسترده ای ضد اسرائیل به شهادت رسیدند. و سپس یمن رژیم صهیونیستی را محاصره دریایی کرد و این ثابت می کند که محور مقاومت منسجم است و محور مقاومت خواهان زندگی عزتمندانه گرفته است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 9 دی 1402 - 19:29:39