طوفان الاقصی یکی از افتخارات مقاومت اسلامی فلسطین

جمعه 8 دی 1402 - 13:0:0
 طوفان الاقصی یکی از افتخارات مقاومت اسلامی فلسطین

حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه کشورمان در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد گفت: عملیات طوفان الاقصی عملیاتی افتخارآمیز برای مقاومت اسلامی فلسطین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ۷ دی‌ماه در نوبت عصر سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، حضور یافت و آخرین وضعیت منطقه و تحولات بین‌المللی را برای حاضران تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در دنیای معاصر مفاهیم بین‌المللی و ساز و کارهای جهانی در حال تغییر و تحول است، ادامه داد: در دل این موضوع، فرصت‌های برای انقلاب اسلامی و اندیشه‌ها و رهنمودهای حضرت امام و رهبر معظم انقلاب به‌وجود آمده است. تحول اول در هژمونی است، قدرت اعمال هژمونی آمریکا رو به روز بیشتر از گذشته افول می‌کند.

وزیر امور خارجه عملیات طوفان الاقصی را عملیاتی افتخارآمیز برای مقاومت اسلامی فلسطین دانست و با اشاره به اذعان مقامات کشورهای مختلف به فرو ریختگی درونی رژیم صهیونیستی، گفت: هشتاد روز است که آمریکا و غرب به حمایت از رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند، در جلسات مختلف با برخی کشورها به آنها گفتم از کشور شما بدون وقفه سلاح به رژیم صهیونیستی ارسال می‌شود.

امیرعبداللهیان از ناکامی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر و عدم توفیق در دستیابی به اهداف‌شان از جمله نابودی و یا خلع سلاح حماس خبر داد و اظهار کرد: هیچ کدام از این اهداف محقق نشده و هشتاد روز جنایت و کشتار ثمره‌ای برای آن نداشته است، وقتی دیدند نمی‌توانند به هدف نابودی حماس نزدیک شوند تبادل اسرا را با حماس مطرح کردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 8 دی 1402 - 9:30:23

دسته بندی :