مقاومت اسلامی عراق: به حملات علیه نیروهای آمریکایی ادامه می‌دهیم

چهار شنبه 6 دی 1402 - 9:43:31
مقاومت اسلامی عراق:  به حملات علیه نیروهای آمریکایی ادامه می‌دهیم

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای بر تداوم حملات علیه نیروهای آمریکایی در عراق و منطقه تاکید کرد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است:  در راستای تداوم رویکرد ما در مقاومت با نیروهای اشغالگر امریکایی در عراق و منطقه و نیز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی در عراق پایگاه اشغالگران در الشدادی سوریه را مورد حمله موشکی قرار دارد، مقاومت اسلامی بر تداوم درهم کوبیدن مواضع دشمن تاکید می‌کند.
مقاومت اسلامی عراق تاکید  کرد که تخریب سنگرهای دشمن  را در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهیم.

هفته گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که پایگاه نیروهای آمریکایی در عین الاسد را در پاسخ به جنایات در غزه هدف قرار دادیم.
پیش از این، شبکه خبری المیادین نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که پایگاه اشغالگرایان آمریکایی «التنف» و «الرکبان» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن با استفاده از پهپاد مورد هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، پهپادهای مذکور موفق شدند برفراز دو پایگاه آمریکایی پرواز کرده و آن را هدف حمله خود قرار دهند.
همچنین چند روز پیش از این ، گروه‌های مقاومت با پهپاد پایگاه اشغالگران آمریکایی در شهر الشدادی واقع در جنوب استان حس که سوریه را هدف قرار دادند. منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه و وقوع چند انفجار در آن خبر داده بودند. المیادین گزارش داد که صدای چند انفجار در این پایگاه شنیده شده است.
پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حمله، راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.
پنتاگون اخیراً اعلام کرده است: نیروهای آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف حدود ۷۰ حمله، شامل ۳۲ حمله در عراق و ۳۴ حمله در سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده است.
مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 6 دی 1402 - 9:43:25