آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در دادگاه های بین المللی مجازات شوند

یک شنبه 3 دی 1402 - 9:0:0
آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در دادگاه های بین المللی مجازات شوند

رییس جمهور ایران در «کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین» با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی باید به اتهام کشتار جمعی در دادگاه های بین المللی مجازات شوند، تصریح کرد، دستان آمریکا تا مرفق به خون فلسطینیان آغشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز شنبه در «کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین» با تشکر از حضور نمایندگان کشورهای مختلف در این نشست برای همدلی و همفکری در خصوص مهمترین دغدغه امروز جهان اسلام و بلکه همه جهان بشریت تصریح کرد: امروز نگاه همه انسان‌های بیدار، آگاه و باوجدان در سراسر عالم به مسئله فلسطین و نقض همه حقوق انسانی در غزه از سوی نظام سلطه است که در مسیر اعمال سلطه خودش هیچ توجهی به اخلاق، قانون و انسانیت ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این رویه باید همه را به فکر و اندیشه وادارد، افزود: کشتار گسترده زنان و کودکان و ویرانی خانه و کاشانه مردم مایه تاسف عمیق است، اما از آن بالاتر حمایت‌های بی‌چون و چرای کشورهای مدعی حقوق بشر چون آمریکا و چند کشور غربی از این جنایات است. تاسف بالاتر نیز ناکارآمدی همه سازمان‌های بین‌المللی مدعی در برابر آنچه در غزه می‌گذرد، است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


شنبه 2 دی 1402 - 18:55:18

دسته بندی :