برگزاری همایش حقوق بشر فلسطین «شاهد» در لبنان

شنبه 2 دی 1402 - 17:0:0
برگزاری همایش حقوق بشر فلسطین «شاهد» در لبنان

بنیاد حقوق بشر فلسطین «شاهد» با هدف خمایت از مردم مظلوم غزه در لبنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آده است:  تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه و سلسله جنایات مستمر ونسل کشی در آن، سنگ محکی است برای آزمودن سازمان های بین المللی، و سکوت آنان در برابر آنچه در تلویزیون ورسانه ها از قتل عام های غیر نظامیان در غزه مشاهده می شود تا حمایت آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به جنایات اسرائیلی ها، همگی نشان از همراهی سازمان های بین المللی با این جنایت ها است.

بنیاد حقوق بشر فلسطین «شاهد» این عملکرد سازمان‌های بین‌المللی در جنگ غزه، به چالش کشیده و معتقد است این سازمان ها گرفتار بازی سوگیری و جانبداری از ظالم گفتار شده است. در این کنفرانس «شکست ناشی از بی‌طرفی» در مورد عملکرد آنروا و کمیته بین المللی صلیب سرخ در نوار غزه بررسی شده است.

در این همایش حاضران بر این نکته تأکید کردند: غزه همچنان آزمونی است برای وجدان جهانی، میان نهادهای بین المللی که ادعایی بشردوستانه و آنانی که از فلسطین حمایت می کنند.

در این نشست از نهادهای بین المللی خواسته شد برای محاکمه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایاتش علیه زنان، کودکان و سالمندان در نوار غزه اقدام مفیدی کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 2 دی 1402 - 17:26:54

دسته بندی :