نشست اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی با محوریت حمایت از «طوفان الاقصی»

پنج شنبه 16 آذر 1402 - 13:30:0
نشست اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی با محوریت حمایت از «طوفان الاقصی»

اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در ایران و سایر کشورهای جهان اسلام با شعار «رسولان حقیقت»، در پایتخت لبنان برگزار شد. حاضران در این نشست حمایت خود را از اصحاب رسانه گه اخبار عملیات «طوفان الاقصی» پوشش می دهند؛ اعلام کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، و به گزارش خبرنگار الکوثر در بیروت، در این نشست جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور دکتر احمد نوروزی دستیار رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور بهم رساندند.

شرکت کنندگان بر نقش روایت مقاومت وپیروزی آن بر روایت دروغین صهیونیستی تاکید داشته و این پیروزی وتلاش اصحاب رسانه را موجب تغییر افکار عمومی بین المللی دانستند.

«غازی حمد» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس بیان کرد: جنگ رسانه ای کمتر از نبرد نظامی در عملیات «طوفان الاقصی» نیست. وبه همان اندازه حساس و ضروری است.

حاضران در این جلسه تایید کردند با افزایش شهدای در راه مقاومت،  پرچم های مقاومت در سراسر جهان بیشتر اراشته می شود و حماسه «طوفان الاقصی» همچنان ادامه دارد.

ما خبرنگاران و اصحاب رسانه مقاومت، قتل عام و جنایات اشغالگران صهیونیست وهولوکاست غزه  را افشا می کنیم تا صدای فلسطینیان را به گوش آزادگان جهان برسانیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 17 آذر 1402 - 8:11:35