تحلیلگران صهیونیست : « السنوار» ، یاسر عرفات نیست

چهار شنبه 15 آذر 1402 - 16:10:0
تحلیلگران صهیونیست : « السنوار» ،  یاسر عرفات  نیست

تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد: هر آنکه به تسلیم شدن «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه و همقطارانش دلبسته است در جهانی دیگر سیر می‌کند و متوهم است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، « ایهود بن حیمو»  تحلیلگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت:  السنوار، یاسر عرفات نیست و حماس نیز فتح نیست که در سال ۱۹۸۲ به خروج از لبنان تن داد تا جنگ اول لبنان تمام شود.
این تحلیلگر صهیونیست افزود:  السنوار که ۲۳ سال را در زندان‌های اسرائیل گذرانده ، به هیچ وجه به زندان بازنخواهد گشت و شهادت را به یک روز ماندن در زندان ترجیح می‌دهد.
بن حیمو که به منابع امنیتی تل آویو نزدیک است، اضافه کرد: السنوار لذت دیدن خود و دیگر فرماندهان حماس برای خروج از غزه را در حالی که پرچم سفید به نشانه تسلیم بلند کرده اند، از اسرائیلی‌ها محروم خواهد کرد، آنها شهادت را ترجیح می‌دهند.
از سوی دیگر، «شلومی الدار» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: متاسفم که باید این را بگویم و حقیقت تلخ است. حقیقت این است که ارتش اسرائیل تا به این لحظه، یک چهارم از ماموریت های محوله به آن را هم انجام نداده است.
وی افزود: ارتش ما همچنان منطقه «الشجاعیه» را پیش رو دارد. چه کسی فراموش کرده که حدود یک دهه قبل، ارتش اسرائیل نبرد سختی در جریان عملیات «صخره استوار» داشت،۶ نظامی در همان ابتدا کشته شدند و تا به امروز «هدار گولدین» و «شاوول آورون» در اسارات حماس هستند. در حال حاضر حمله به الشجاعیه عاقلانه نیست.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 15 آذر 1402 - 11:7:7