سردرگمی رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت

یک شنبه 12 آذر 1402 - 16:0:0
سردرگمی رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروهای مقاومت

 کارشناس لبنانی، در گفت و گو با برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر اظهار داشت: دشمن صهیونیستی از نظر نظامی نه از نظر تئوری و نه عملی برنامه مشخصی ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هادی القبیسی، مدیر مرکز تحقیقات و توسعه در بیروت، با حضور در برنامه «فلسطین الصمود» درباره شکست تمام تلاش‌های اشغالگران در جنگ غزه و ناتوانی نتنیاهو در اداره آن صحبت کرد. 

هادی القبیسی گفت: اگر نگاهی به کرانه باختری بیاندازیم خواهیم دید این منطقه شامل حدود 60 هزار نیروی پلیس محمود عباس است که در خدمت اشغالگران هستند حدود 800 هزار شهرک نشین هم که اکثر آنها مسلح هستند، در آن زندگی می کنند.  پس از طوفان الاقصی نیز 600 ایست بازرسی امنیتی و همچنین 150000 جنگنده صهیونیست اقداماتی از جمله جاسوسی، استشاری، عکسبرداری زمینی و هوایی و غیره در آن انجام می دهند.

وی افزود: ما در مورد کرانه باختری صحبت می کنیم که هنوز تحت کنترل این نهاد است و هیچ تونل، سلاح سنگین و حتی سلاح های سبک هم در آن ​​وجود ندارد، با همه اینها فلسطینی ها با قدرت می جنگند و صهیونیست ها نمی توانند تغییری در آن ایجاد کنند. با مقاومت فلسطینیان تمام تلاش های ارتش اسرائیل بی نتیجه بوده و خواهد بود.

وی در این باره تصریح کرد: در رابطه با غزه هم، دشمن صهیونیستی در جریان آتش بس، توانست تانک های خود را پس گیرد؛ چون دچار سردرگمی در مقابله با مقاومت فلسطین شده است، سخنگوی نظامی در ارتش اشغالگر صراحتا می گوید: که ما در مورد مناطق، خانه‌ها، محله‌ها و کوچه‌ها که حماس آنها را می‌شناسد، و زیرساخت‌های پیچیده «زیرزمینی» دارند؛ چیزی نمی‌دانیم. لذا اکنون صهیونیست‌ها نه از نظر نظامی ونه از نظر تئوری و نه از لحاظ عملی برنامه مشخصی ندارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 

برای پیوستن به صفحه اختصاصی شبکه «الکوثر» در پیام رسان «بله» کلیک کنید.

برای پیوستن به صفحه اختصاصی شبکه «الکوثر» در پیام رسان «روبینو» کلیک کنید.


یک شنبه 12 آذر 1402 - 17:37:22

دسته بندی :