نشست همبستگی در بیروت با هدف حمایت از غزه و مقاومت فلسطین

یک شنبه 5 آذر 1402 - 16:0:0
نشست همبستگی در بیروت با هدف حمایت از غزه و مقاومت فلسطین

به گزارش خبرنگار الکوثر از بیروت، نمایندگان احزاب سیاسی لبنان و فلسطین با حضور دکتر مصطفی بیرم، وزیر کار دولت موقت لبنان، در همبستگی با مردم استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت فلسطین، نشست برگزار کرد. حاضران در این همایش ضمن همبستگی با مردم مظلوم غزه، کشتارهای اسرائیل علیه کودکان غزه، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانیرا محکوم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش خبرنگار الکوثر در برنامه مع المراسلین آمده است: در این نشست دکتر مصطفی بیرم، اظهار داشت: این نبرد، نبردی آگاهانه است و افتخار شهادت در راه بیت المقدس آغاز شده است، در طوفان الاقصی ندای «هل من ناصر»  شنیده شده است. ابوعبیده نیز مسلمانان را به یاری طلبید. در این میان حزب الله لبنان این ندا را شنید و با موشک ها وتانک های جنگی لبیک گفت اما برخی از مسلمانان (کشورهای عربی و اسلامی) پاسخی ندادند؛ گویی اصلا مسلمان نیستند.

در این همایش، حاضران تاکید کردند که پیروزی غزه نقطه عطفی است در تاریخ فسطین وموجودیت اسرائیل را به نقطه پایان نزدیکتر کرد.

این در حالی است که تبادل اسرا برای دومین روز ادامه دارد. در تمامی مناطق لبنان، همبستگی با مردم غزه، و ارسال کمک های بشردوستانه لبنانی ها از گذرگاه رفح ادامه دارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 5 آذر 1402 - 15:43:53

دسته بندی :