گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین/ رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس»

شنبه 4 آذر 1402 - 11:0:0
گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین/  رزمایش بزرگ  «الی بیت‌المقدس»

رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری «الی بیت‌المقدس» به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، روز جمعه، سوم آذرماه با حضور بسیجیان تهرانی و اقشار مختلف مردم از چهارراه ولیعصر(عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری «الی بیت‌المقدس» از سوی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، روز جمعه، سوم آذرماه، با حضور بسیجیان تهرانی و اقشار مختلف مردم از چهارراه ولیعصر(عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار شد.

در این رزمایش، مردم با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و عده‌ای دیگر هم به صورت کفن‌پوش و با تشییع ویکر نمادین کودکان شهید غزه، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و جهانی او و نیز سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر اعلام کردند.

در طول مسیر رزمایش صندوق‌هایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی همانند خیرات نان تعبیه شده‌ بود که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.

همچنین بانوان بسیجی تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی شبیه به قطرات آب و سطل‌های آب که مستقیماً به بیان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر مسلمانان متحد شده و یک سطل آب بریزند، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد» نابودی این رژیم در آینده را یادآوری کردند.

در حاشیه برگزاری این رزمایش، به یاد پدر موشکی ایران، حاج حسن طهرانی‌مقدم از سامانه موشکی خیبر رونمایی شد و همچنین سامانه موشکی مجید و برای اولین‌بار موشک بالستیک خرمشهر رونمایی شدند.

در این رزمایش همه گردان‌های بسیج حضور داشتند که حضوزگر دانش‌آموزان بسیجی، بانوان بسیجی و ورزشکاران بسیجی و پزشکان بدون مرز پررنگ بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 3 آذر 1402 - 16:26:55