بازندگان میدان نظامی در عرصه سیاسی هم شکست خواهند خورد

جمعه 3 آذر 1402 - 10:0:0
بازندگان میدان نظامی در عرصه سیاسی هم شکست خواهند خورد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید براینکه ارزیابی همگان این است که رژیم اسرائیل و آمریکا در میدان نبرد چیزی بدست نیاوردند، گفت: بازندگان میدان نظامی در عرصه سیاسی هم شکست خواهند خورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیرعبداللهیان در این دیدار با تبریک مجدد پایداری، مقاومت و پیروزی ملت فلسطین و مردم صبور و مجاهد غزه، افزود: پیامدهای عملیات طوفان الاقصی دنیا را تکان داد و گرچه خسارت‌های انسانی ملت فلسطین در نوار غزه بسیار زیاد، تلخ و ناگوار بود اما ابعاد پیروزی و دستاورد ملت فلسطین بسیار بزرگتر بود و موازنه‌های راهبردی را در ابعاد مختلف به نفع فلسطین و به ضرر رژیم غاصب، متجاوز و جنایتکار صهیونیستی تغییر داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به اینکه ارزیابی همگان این است که رژیم اسرائیل و آمریکا در میدان نبرد چیزی بدست نیاوردند، افزود: آنها با طراحی‌های سیاسی در پی آن هستند که آنچه را که در میدان و از طریق نظامی نتوانسته‌اند بدست آورند، از طریق سیاسی محقق کنند و البته این نیز یک رؤیایی است که قطعا تعبیر نخواهد شد و دیپلماسی مقاومتی جنبش حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین این اقدامات و طراحی‌های سیاسی را خنثی و بی‌اثر خواهد کرد.

امیرعبداللهیان در ادامه با تجلیل از مقاومت عزتمندانه و شجاعانه گروه‌های مقاومت و مردم غزه در برابر ۴۷ روز تجاوز وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به غزه، بر عزم قاطع جمهوری اسلامی ایران برای ادامه حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در حوزه‌های سیاسی و بین‌المللی تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با تشکر از حمایت قاطع رهبری، رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران و نیز پشتیبانی دیپلماتیک پرتحرک شخص وزیر امور خارجه از مساله فلسطین و مردم آن بویژه در جریان جنگ جاری علیه غزه، آخرین وضعیت مقاومت و پایداری در غزه و نیز ابعاد توافق آتش‌بس موقت را تشریح کرد.

وی همچنین حمایت‌های جهادی جریان‌های مقاومت در لبنان، یمن، عراق و سوریه از برادران و خواهران خود در غزه را افتخارآمیز و دارای پیامی واضح به رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 3 آذر 1402 - 10:14:56

دسته بندی :