ادامه حمایت عملی مقاومت اسلامی عراق از غزه

سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:33:34

جنبش مقاومت اسلامی عراق به هدف قرار دادن پایگاه های نظامیان آمریکایی در منطقه به علت حمایت واشنگتن از کشتار مردم فلسطین در غزه به دست رژیم صهیونیستیف ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است، حمایت از آرمان فلسطین و یاری مردم غزه در عراق به محکوم کردن و نکوهش کردن جنایت صهیونیست ها محدود نمی شود بلکه پاسخ عملی مقاومت عراق به این جنایت ها از طریق هدف قرار دادن پایگاه های آمریکا که بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است، ادامه دارد.

در واکنشی طبیعی به حمایت نامحدود واشنگتن از رژیم غاصب صهیونیستی، منافع آمریکا در عراق و سوریه زیر آتش نیروهای مقاومت قرار دارد. کارشناسان مسائل امنیتی تاکید دارند قواعد درگیری تغییر کرده است به طوری که همسو با افزایش حملات صهیونیست ها به مردم فلسطین، بر شدت و دامنه حملات نیروهای مقاومت به پایگاه های آمریکا در منطقه افزوده خواهد شد.

به رغم فشار آمریکا بر دولت عراق، مقاومت اسلامی عراق لحظه ای در یاری رساندن به غزه تردید نکرده است و این کار را از طریق حملات ادامه دار به پایگاه های آمریکا در منطقه انجام می دهد. به گفته سیاستمداران عراقی، این اقدام مقاومت موجب به هم ریختن محاسبات واشنگتن شده است.

موشک ها و پهپادهایی که پایگاه های آمریکا را هدف قرار می دهند پیامی از سوی مقاومت و ترجمان این واقعیت هستند که سرنوشت ما یکی است و غزه در برابر تجاوز رژیم جنایتکار صهیونیستی تنها نخواهد ماند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:33:29