چرا آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها در غزه است؟

سه شنبه 16 آبان 1402 - 15:1:0

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر نخست وزیر عراق با ایشان، آمریکا را شریک جرم صهیونیست ها در غزه دانستند و خواستار افزایش فشار سیاسی بر آمریکا و صهیونیست ها برای توقف کشتار در غزه شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» در این باره آمده است، آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و هیئت همراه با ایشان، از موضع گیری های خوب و قدرتمندانه دولت و مردم عراق برای حمایت از مردم غزه قدردانی و تاکید کردند عراق به عنوان کشوری مهم در منطقه می تواند نقش ممتازی در این زمینه ایفا کند و پایه گذار مسیری جدید در جهان اسلام و جهان عرب باشد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین بر ضرورت اعمال فشار سیاسی بیشتر جهان اسلام بر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مجبور کردن آنها به توقف کشتار در غزه تاکید کردند.

آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به این که اوضاع فاجعه بار در غزه، قلب هر آزاده ای را در جهان از این جنایات و فجایع به درد می آورد افزودند، همه شواهد از روز نخست تجاوز به غزه نشان دهنده دست داشتن مستقیم آمریکا در اداره این جنگ است و هرچقدر زمان بیشتری گذشت، نشانه های نقش آفرینی مستقیم آمریکا در هدایت جنایات ارتش رژیم صهیونیستی، آشکارتر شد.

به گفته رهبر انقلاب، اگر کمک های نظامی و سیاسی آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی نمی توانست به جنایات خود ادامه دهد بنابراین آمریکایی ها بدون شک شریک جرم صهیونیست ها در جنایاتی هستند که در غزه روی می دهد.

رهبر انقلاب تاکید کردند به رغم همه کشتارهایی که در غزه صورت می گیرد، رژیم صهیونیستی تاکنون بازنده واقعی بوده است زیرا نتوانسته است وجهه تخریب شده خود را ترمیم کند و در آینده نیز نخواهد توانست. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 آبان 1402 - 13:17:20