در برنامه عراق الغد مطرح شد:

پیام هشدار شدید مقاومت به آمریکا

شنبه 6 آبان 1402 - 14:0:0
پیام هشدار شدید مقاومت به آمریکا

یک نویسنده و پژوهشگر سیاسی در گفتگو با برنامه «عراق الغد» شبکه الکوثر تاکید کرد : جنبش های مقاومت در منطقه پیام های هشداردهنده ای قوی به آمریکا فرستاده اند.

­­­ویژه‌ - الکوثراثیر الشراع، نویسنده، تحلیلگر و پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: امروز همه می‌دانند که گروه‌های مقاومت صفوف خود را متحد کردند و هر گروه و جناح به نمایندگی از همه  طرف ها  نسبت به ادامه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
وی افزود: گروه های مقاومت بارها در چند روز اخیر هشدار داده‌اند درصورتی که رژیم صهیونیستی با کمک ایالات متحده آمریکا و نیروهای موسوم به دلتا به شمال غزه حمله کند، موجودیت صهیونیستی از بین خواهد رفت.
 وی ادامه داد: از طرفی؛ آمریکا به اسرائیل هشدار داده  که جبهه شمالی را باز نکند، یعنی با مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) رودر رو نشود چراکه جبهه های متعددی ضد تل آویو در عراق، لبنان و سوریه  گشوده خواهد شد.
وی در پایان گفت: همچنین پیام‌هایی از سوی جنبش انصارالله یمن از طریق دریای سرخ ارسال شده و آمریکا گفته است موشک‌های آماده  به شلیک را کشف و خنثی کرده است که این موشک ها به سمت ناوهای آمریکایی هدف گیری نشده بودند بلکه اسرائیل را هدف قرار داده بودند.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 6 آبان 1402 - 10:1:23