اشغالگران در غزه قتل عام های بشردوستانه انجام می دهند

چهار شنبه 26 مهر 1402 - 19:0:0

گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر به نسل کشی برنامه ریزی شده مردم مظلوم فلسطین در پی بمباران های بی وقفه غزه اختصاص دارد.

­­­ویژ‌- ه الکوثر:  خبرنگار برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در گزارش خود گفت؛ قتل عام یکی پس از دیگری توسط اشغالگران در نوار غزه انجام می شود، شهدا و مجروحانی زیادی هنوز در زیر آوارها  هستند و در غزه خانه های فلسطینیان یکی بعد ازدیگری توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی بمباران و تخریب می شوند.
این گزارش می افزاید: برای اشغالگران صهیونیست فرقی نمی کند  که سنگ و درخت را بمباران کنند یا مردم عادی.
براساس این گزارش، بمباران های مداوم اشغالگران،  فریاد مظلومیت خواهی فلسطینی ها را بلندتر کرده است . مردم تلاش می کنند به مکانی امن بگریزند اما قربانی نسل کشی صهیونیست ها می شوند.
اکنون زندگی روزمره در غزه به جستجوی بازماندگان یا اجساد شهدا محدود شده و رژیم صهیونیستی  برای انتقام ، خانه ها را بر سر مردم، سالمندان و کودکان تخریب می کند.
این گزارش می افزاید: جنگ غزه از زمان عملیات طوفان الاقصی با شدت ادامه دارد و صهیونیست ها پس از ناکامی در مقابله با مقاومت فلسطین که بار دیگر ایستادگی و آمادگی دائم خود را برای هر سناریویی از سوی اشغالگران اعلام کردند، به کشتارهای خود ادامه می دهند.
اشغالگران صهیونیست حتی تهدید به انجام عملیات زمینی  در غزه کرده اند اما مقاومت شدیدا به آنها هشدار داده است .
تشدید تنش در غزه در پی افزایش جنایات اشغالگران و شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام می شود، از محاصره غزه تا بازداشت های گسترده فلسطینیان.
اما جنایات رژیم صهیونیستی هر روز با مقاومت بیشتری از سوی مردم فلسطین روبرو می شود و ناظران سیاسی می گویند قیام برای حمایت از غزه شروع شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 26 مهر 1402 - 11:31:58