رئیسی : حمایت از فلسطین سیاست قطعی جمهوری اسلامی است

دو شنبه 24 مهر 1402 - 8:12:43
رئیسی : حمایت از فلسطین سیاست قطعی جمهوری اسلامی است

رئیس‌جمهور حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران اعلام و تاکید کرد : ساکتین در برابر جنایات اسراییل‌ باید در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، گفت: سیاست وقیحانه این رژیم مبنی بر کوچاندن اجباری ساکنین غزه از زادگاهشان اگر چه هرگز محقق نخواهد شد، اما رفتاری مغایر با همه قوانین بین‌المللی، اخلاق و اصول انسانی است.
رئیسی در ادامه با انتقاد شدید از سکوت برخی دولت‌ها و مجامع بین‌المللی در قبال بی‌سابقه‌ترین جنایات ضدبشری که این روزها از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعمال می‌شود، تصریح کرد: معتقدین به خدا و وجدان بشری و یا قائلین به اعتبار تاریخ که در مقابل این جنایات سکوت پیشه کرده‌اند، بدانند که بابت رفتار امروز خود باید در پیشگاه خدای متعال، وجدان‌های بیدار و قضاوت تاریخ پاسخگو باشند.
رئیس جمهور در ادامه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: در تلاش برای توقف بمباران مناطق مسکونی غزه و ایجاد دسترسی ساکنین این منطقه به اقلام اساسی، از دست دادن لحظات و دقایق هم زیان‌بار و خسارت‌آفرین است و ضرورت دارد همه کشورها به مسئولیت خود در این زمینه عمل کنند.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 24 مهر 1402 - 8:12:23