راهپیمایی شهروندان آمریکایی در همبستگی با مردم فلسطین

دو شنبه 17 مهر 1402 - 15:0:0

صدها شهروند آمریکایی در نیویورک با برگزاری تجمعاتی با مردم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر  به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، شهروندان آمریکایی درمنطقه منهتن نیویورک در همبستگی با فلسطینی‌ها به خیابان آمدند.
بر اساس گزارش‌ها، همچنین صدها آمریکایی در میدان تایمز نیویورک در همبستگی با مردم فلسطین تظاهرات کردند و خواستار پایان دادن به اشغال اراضی فلسطینی توسط رژیم اسرائیل شدند.
این گزارش می‌افزاید، صدها معترض از ملیت‌های مختلف در میدان تایمز تجمع کردند و پرچم فلسطین و پلاکاردهایی را در تائید حق مقاومت در برابر اشغالگری برافراشتند. آنها پلاکاردهای زرد رنگی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: مقاومت در برابر اشغالگری یک حق انسانی است و تمام کمک‌های آمریکا به اسرائیل نژادپرست را متوقف کنید.
بر اساس این گزارش، معترضان همچنین خواستار توقف حملات رژیم اسرائیل به غزه و قدس شرقی شدند.
تظاهرکنندگان همچنین خواستار آزادی فلسطین، آزادی تمامی اسرای در بند رژیم صهیونیستی و پایان یافتن حمایت آمریکا از اسرائیل شدند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است. عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:50:12