حمایت جهان اسلام از مردم غزه ادامه دارد

دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:32:32

مردم مغرب دیشب با برگزاری تجمع اعتراض آمیز ضمن حمایت از غزه ، حملات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان را محکوم کردند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثربه نقل از  خبرگزاری شهاب فلسطین، شماری از مردم شهر تطوان واقع در شمال مغرب یکشنبه شب در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تجمع ضمن حمایت از مردم فلسطین و غزه، شعار «مردم آزادسازی فلسطین را می‌خواهند»، سر دادند.

خبر دیگر اینکه،  حمد المطر از نمایندگان پارلمان کویت ضمن تمجید از مردم غزه  گفت: کویتی ها ملتی زنده و پویا هستند و همواره برای تمامی آرمان های امت و در راس آنها قدس شریف قیام می کنند. 
وی خاطرنشان کرد که عملیات طوفان الاقصی مایه غرور و افتخار همه ما می باشد.
احمد العنزی، سخنگوی رسمی وزارت امور اجتماعی کویت نیز اعلام کرد:  با توجه به دستورالعمل شیخ فراس الصباح وزیر امور اجتماعی و خانواده و کودک کویت و همچنین رخدادهای کنونی اراضی اشغالی فلسطین، به تمامی انجمن های خیریه این کشور راه اندازی کمپین امداد رسانی فوری به مردم فلسطین ابلاغ شده است. 
دیروز صدها کویتی به نشانه شادی و خوشحالی از عملیات گروه های مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی در میدان الاراده واقع در مقابل ساختمان پارلمان کویت تجمع کردند.   

مردم شهر امان  پایتخت اردن  و تعدادی از استان های این کشور هم دیروز یکشنبه به نشانه حمایت از مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را هدایت می کند، راهپیمایی کردند. 
راهپیمایان با حمل تصاویر نیروهای مقاومت و پرچم های اردن و فلسطین و سر دادن شعارهایی در حمایت از مقاومت و محمد ضیف فرمانده کل گردان های قسام، خواستار قطع روابط دولت اردن با رژیم اشغالگر قدس شدند.
شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با سر دادن شعارهایی از مقامات اردن خواستند تا توافقنامه وادی عربه و قراردادهای اقتصادی با اسرائیل را لغو کنند. 
رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:32:20